Monday, July 4, 2016

Hair care

Денес решив да ви ја претставам мојата рутина за нега на косата со оглед дека тоа е една од омилените работи кои сакам да ги читам од други.
Јас имам до некаде нормална коса, малку оштетена, но со оглед дека редовно ја пеглам а и со оглед на тоа каква беше, моментално е во супер издание, и се тоа поради овие производи.

Danas sam odlucila da vam pokazem moju rutinu nege kose, obzirom da je to jedna od omiljenih stvari koje volim da procitam. 
Ja imam donekle normalnu kosu, malo je ostecena, ali obzirom na to da je redovno peglam, kakva je bila, trenutno je u odlicnom stanju, i to po zasluzi na ovi proizvodi.

Шампон кој го користам/ Shampon koji koristim
Балзам / Balzam ili pakovanje
На мокра коса пред да ја сушам ги користам овие два производи
Na mokru kosu, pre nego je osusim, koristim ova dva proizvoda

Еднаш неделно, ставам кокосово масло на цела коса и така преспивам, се колнам во него!
Jednom nedeljno stavim kokosovo ulje i tako prespavam, kunem se u njega!


4 comments:

  1. Ja sam koristila Schauma sampon, ovakav isti i bas sam zadovoljna :)
    p.s. gdje se mogu uclaniti na tvoj blog?

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago :)
      Inace u gornjem desni ugao je subsrcibe deo :)

      Delete
  2. Kokos je spas i za kosu i za kožu !

    www.fashionroulette.net

    ReplyDelete
  3. I only have private instagram, I did not made public one jet :) But I can follow you on your google+ account, no problem :) :*

    ReplyDelete