Sunday, July 3, 2016

Како да комбинирам..?

Здраво!
Решив веднаш да го напишам мојот втор пост мојот блог, а прв од рубриката како да комбинирам? Исто така, решив да пишувам и а српски јазик, иако не се разликуваат премногу, нели? :)
Лето е, дозволени се сите бои, секакви комбинации. Сепак, често се судираме со прашањето како да ја комбинирам оваа боја?
За денес одбрав жолт фустан, кој можеме да го комбинираме со темно сини сандали
Сандалите од овој тип ми се моментално омилени, сметам дека неможе да поминете неприметно со нив.

Cao!
Odlucila sam se odmah da napisem i moj drugi post, a prvi sto se tice teme kako da kombinujem? Takodje cu da vam se obratim i na Srpskom, znam da nije neka razlika ali eto :)
Doslo je leto i mozemo da nosimo sve boje. Ipak se susrecemo sa to kako da kombinujemo neku boju?
Ja sam odabrala zutu haljinu koju smatram da mozemo kombinovati sa tamno plavim cipelama. Ovi su mi trenutno omiljeni, nikad niste nepremetni sa njih.

Сличен ваков модел, имате во Зара, и баш прееска гледав, на попуст се ;)
Инаку, овој модел а и боја на фустан, предобро би стоел и со гладијаторски сандали кои се тоталн хит оваа сезона.
Интересен модел на темно сини сандали, видов на страната на Лусидо, така да можете да си погледнете.

Ovakvih imate u Zari, tako da pogledajte, bili su na popust :)
Takodje, ova haljina bi predobro stajala i sa sandala koje su trenutno u trendu, "gladijatorski" :)
Lepe cipele sam videla i na Lusidov sajt, tako da pogledajte i to :)
Напомена: Овој пост не е спонзориран од никого, само ви пренесувам тоа што сама сум видела, и што мене ме заинтересирало! :)

Napomena:Ovaj post nije sponzorisan, sve sam ovo sama videla i privuklo mi paznju! :)




1 comment:

  1. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ReplyDelete