Saturday, July 23, 2016

Face care

Дојде ред за тоа како го негувам лицето. Прво да кажам дека јас имам комбинирана кожа, со масна т-зона посебно во лето. За чистење на лицето користам Афродита пена за лице, а ако имам шминка пред тоа ја отстраувам со Балеа мицелатната вода од која сум презадоволна и од цената и од квалитетот. Потоа ставам тоник за комбинирана кожа од Биотен и на крај крема за околу очи од Балеа и ноќна крема од Афродита од невен. Ова е што се однесува до ноќна нега, а наутро одкако ќе го измијам лицето само со вода ( не користам пена, сметам дека ми е преагресивно за наутро), користам само тоник и крема. За преку ден, користам крема од Биотен за комбинирана кожа која ми е одлична, плус има и СПФ 15. Сите овие производи ќе ги видите во продолжение.

Dosao je red za to kako ja negujem svoje lice. Prvo da vam kazem, da ja imam kombinovana koza, sa masnom t-zonom, narocito u letnom periodu. Za ciscenje lica koristim Aroditinu peni, a ako sam imala sminka tog dana, nju skidam sa micelarnom vodom od Balee sa kojom sam prezadocoljna. Onda koristim Bioten tonik za kombinovana koza, i nakon toga Balea okoloocna krema i Afrodita nocna krema sa kalendula. To je sto se nocne nege tice. Ujutru operem lice samo vodom, ne koristim pena jer smatram da mi je agresivno, i stavim samo tonik. Sto se kreme tice, za preko dana koristim Biotenova krema za masnu kozu koja mi je odlicna,. plus ima i SPF 15. Sve ove proizvode cu vam staviti u nastavak.





No comments:

Post a Comment